müügisõnum, mis toob päriselt müüki

Sul on ettevõte, millesse panustad kogu oma aja, väga hea toode või teenus, mida pakud, kuid ometi jääb tellimuste laviin tulemata? Koduleht on loodud, sotsiaalmeedias on jälgijad, teed tööd selle nimel, et olla nähtav, aga ikka teenindad vaid väheseid püsikliente kasvatamata kliendibaasi ja müüki. On aeg teha põhjalik inventuur ja luua müüke toov plaan – müügisõnum, mis toob päriselt müüki!

müügisõnum
Foto: erakogust

Võimalik, et sinu äriidee sai alguse sinu enda vajadusest või probleemist, millele mujalt lahendust ei leidnud. Kas see aga lahendab ka teiste inimeste muresid ning miks need inimesed peaksid just sinu käest ostma? Sinu unikaalne müügisõnum ei ole lihtsalt nutikas tekstikirjutamise tööriist. See võimaldab klientidel tutvuda ja teada saada, kas see, mida pakud, on neile mõeldud. Unikaalse müügisõnumi leidmine aitab sul ideaalset klienti meelitada. Siin ongi peidus üks võti, millega enda toodet või teenust paremini müüa – mida suudad sina kliendile pakkuda sellist, mida ta kusagilt mujalt ei saa? Häid nippe leiad ka siit: https://cxl.com/blog/email-marketing-strategy/

Unikaalse müügisõnumi leidmiseks võiksid ette võtta järgmised sammud:

1. Müügisõnum – ülevaate saamiseks kasuta kliendiintervjuusid

Parima sisendi oma unikaalse müügisõnumi väljatöötamiseks saad klientidelt. Küsi neilt, millist osa sinu tootest või teenusest nad tõeliselt väärtuslikuks peavad. Kui küsid oma kõige lojaalsematelt klientidelt, miks nad ikka ja jälle tagasi sinu juurde tulevad, võid saada ootamatuid ja hoopis teisest vaatenurgast hinnatud põhjuseid, mis sind turunduses edasi aitavad. Kasuta neid vestlusi, et mõista klientide vajadusi ja soove, mille täitmisega on neil raskusi. Püüa kliendiintervjuude käigus võimalikult täpselt kaardistada, kes on tegelikult sinu kliendid. Nende tuvastamine aitab sul koostada mõjuva unikaalse müügisõnumi ja annab teavet tõhusama turundusstrateegia kohta. Püüa jõuda ka nende klientideni, kes on sinu juurest lahkunud – see aitab sul mõista kitsaskohti ja probleeme, mis sinu toote või teenuse juures esinevad.

2. Tee konkurendiuuringuid, et avastada lünki turul

Parim viis konkurendiuuringuks on hakata ise oma konkurendi kliendiks. See tähendab nende toote ostmist, broneerimist või proovimiseks registreerumist. Nii saad sa tervikliku pildi sellest, kuidas konkurendid kohtlevad oma kliente igas kontaktpunktis. Seejärel saad analüüsida kogu nende kliendikogemust, mitte ainult turundust.

Samuti tasub vaadata, mida konkurentide kliendid nende kohta räägivad. Sirvi viietärniarvustusi, et näha, mida kliendid armastavad, ja kahe- või kolmetärniarvustusi, et teha kindlaks, kus nad saaksid paremad olla.

3. Unikaalne müügisõnum vajab väljatöötamist ja testimist

Eelnevaist punktidest saadud info põhjal kirjuta unikaalne müügisõnum, kasutades valemit: „Me aitame (sihtgrupp) saavutada (mis probleemi lahendab) (sinu pakutav toode või teenus) abil“. Seejärel katseta müügisõnumi toimivust: kui tagasiside on positiivne, aitab see sul enesekindlalt uude äriruumi siseneda; kui see on aga negatiivne, on see märk uuesti proovimiseks. Katseta oma unikaalset müügisõnumit oma kodulehel, infokirjades või reklaamides – saad sealt kergelt kätte mõõdetavad tulemused.

Vaid sisemistele ressurssidele tuginedes ei leia seda võtit, mis sind konkurentidest eristab. Unikaalse müügisõnumi avastamiseks tuleb küsida oma klientidelt, mida nad tahavad. Uuri välja, millised nende vajadused ei ole täidetud. Analüüsi ennast ja oma konkurente nendest vajadustest lähtuvalt, et leida üles turul olevad lüngad, mida saad sina täita. Ja kõige tähtsam: testi oma unikaalset müügisõnumist enne oma turundustegevuses kasutuselevõttu. Jälgi, kuidas sellele reageeritakse, ja analüüsi selle kaubanduslikku mõju müügile ja lõpptulemusele.

Vajad abi, siis võta ühendust