Sotsiaalmeedia haldus

Sinu klient kasutab sotsiaalmeediat? Siis tuleb seal olla ka sinu ettevõttel, järjepidevalt ja aktiivselt!

Sotsiaalmeedia haldus

Tänapäeval veedavad inimesed sotsiaalmeedias iga päev mitmeid tunde. Lisaks sellele, et oma tuttavate eludega kursis olla, otsitakse sealt ka infot. Ja see on ideaalne võimalus sinu ettevõttele olla õigel ajal, õiges kohas ja õige inimese jaoks. Isegi kui vahel tundub sotsiaalmeedia uudistevoogu sattumine üsna kaootiline, on see siiski koht, kus olla esindatud kvaliteetse sisuga

Et päriselt sotsiaalmeedias kohal olla, tuleb igapäevaselt:

  • klientide sõnumitele ja kommentaaridele vastata;
  • jagada teavet;
  • kirjutada postitusi ja luua kaasaegseid visuaale;
  • teha midagi nii põnevat, et sinu postitsed leviks.

Sotsiaalmeedia haldus hõlmab endas igapäevast kohalolu Facebookis, LinkedInis ja Instagramis, neisse kanalitesse sisu loomist ja reklaamide tegemist.

Sotsiaalmeedia pakub täna häid võimalusi oma ettevõtet ja toodet/teenust otse sihtgrupini viia ja suhelda kui sõber sõbraga. Kui sinu ettevõttes ei ole turundusinimest ja sa ise ei jõua, on mõistlik see teenus sisse osta.

Olen sotsiaalmeedias sinu eest kohal ja sina saad tegeleda sulle olulisega! 
Võta minuga ühendust!

võta minuga ühendust